Στρατηγικό Μάρκετινγκ
Δρ. Μάμαλης Σπυρίδων
Στόχος μαθήματος: Στόχος του μαθήματος είναι να εξηγήσει τις αρχές,
μεθόδους ανάλυσης και διαδικασίες του στρατηγικού σχεδιασμού
μάρκετινγκ, να τονίσει τον ρόλο του διατηρήσιμου ανταγωνιστικού
πλεονεκτήματος στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ, να παρουσιάσει
ολοκληρωμένα τις περισσότερες γενικές αλλά και εξειδικευμένες
στρατηγικές μάρκετινγκ, καθώς και την καταλληλότητα τους, ανάλογα με
τις περιστάσεις της αγοράς, τους στόχους της επιχείρησης και το
στοιχείο του μίγματος μάρκετινγκ που θεωρείται κεντρικό ανά περίπτωση.
Περιεχόμενο:
• Η έννοια της στρατηγικής στις επιχειρήσεις, εισαγωγή στην στρατηγική
μάρκετινγκ, στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ
• Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
• Σχέδιο μάρκετινγκ
• Ανάλυση περιβάλλοντος και ευκαιριών
• Ανάλυση ελκυστικότητας βιομηχανίας
• Ανάλυση ανταγωνισμού
• Ανάλυση καταναλωτών
• Στρατηγική τμηματοποίηση της αγοράς
• Στρατηγικές αποφάσεις τοποθέτησης προϊόντων
• Ανάλυση χαρτοφυλακίου προϊόντων
• Τεχνικές πολέμου μάρκετινγκ
Τρόπος διδασκαλίας: Το μάθημα διδάσκεται με διαλέξεις στις παραπάνω
ενότητες που συνδυάζονται με την συζήτηση και ανάλυση μελετών
περιπτώσεων (case studies).
Τρόποι αξιολόγησης της επίδοσης των φοιτητών: Εξέταση γραπτή στο τέλος
του εξαμήνου, κατ' οίκον εργασία, εργαστήριο ή πρακτικές ασκήσεις.
Στόχος μαθήματος: Στόχος του μαθήματος είναι να εξηγήσει τις αρχές,
μεθόδους ανάλυσης και διαδικασίες του στρατηγικού σχεδιασμού
μάρκετινγκ, να τονίσει τον ρόλο του διατηρήσιμου ανταγωνιστικού
πλεονεκτήματος στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ, να παρουσιάσει
ολοκληρωμένα τις περισσότερες γενικές αλλά και εξειδικευμένες
στρατηγικές μάρκετινγκ, καθώς και την καταλληλότητα τους, ανάλογα με
τις περιστάσεις της αγοράς, τους στόχους της επιχείρησης και το
στοιχείο του μίγματος μάρκετινγκ που θεωρείται κεντρικό ανά περίπτωση.
Περιεχόμενο:
• Η έννοια της στρατηγικής στις επιχειρήσεις, εισαγωγή στην στρατηγική
μάρκετινγκ, στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ
• Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
• Σχέδιο μάρκετινγκ
• Ανάλυση περιβάλλοντος και ευκαιριών
• Ανάλυση ελκυστικότητας βιομηχανίας
• Ανάλυση ανταγωνισμού
• Ανάλυση καταναλωτών
• Στρατηγική τμηματοποίηση της αγοράς
• Στρατηγικές αποφάσεις τοποθέτησης προϊόντων
• Ανάλυση χαρτοφυλακίου προϊόντων
• Τ
Στόχος μαθήματος: Στόχος του μαθήματος είναι να εξηγήσει τις αρχές,
μεθόδους ανάλυσης και διαδικασίες του στρατηγικού σχεδιασμού
μάρκετινγκ, να τονίσει τον ρόλο του διατηρήσιμου ανταγωνιστικού
πλεονεκτήματος στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ, να παρουσιάσει
ολοκληρωμένα τις περισσότερες γενικές αλλά και εξειδικευμένες
στρατηγικές μάρκετινγκ, καθώς και την καταλληλότητα τους, ανάλογα με
τις περιστάσεις της αγοράς, τους στόχους της επιχείρησης και το
στοιχείο του μίγματος μάρκετινγκ που θεωρείται κεντρικό ανά περίπτωση.
Περιεχόμενο:
• Η έννοια της στρατηγικής στις επιχειρήσεις, εισαγωγή στην στρατηγική
μάρκετινγκ, στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ
• Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
• Σχέδιο μάρκετινγκ
• Ανάλυση περιβάλλοντος και ευκαιριών
• Ανάλυση ελκυστικότητας βιομηχανίας
• Ανάλυση ανταγωνισμού
• Ανάλυση καταναλωτών
• Στρατηγική τμηματοποίηση της αγοράς
• Στρατηγικές αποφάσεις τοποθέτησης προϊόντων
• Ανάλυση χαρτοφυλακίου προϊόντων
• Τ
Κατηγορία: Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων » Προπτυχιακό
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2023
- Δευτέρα, 05 Σεπτεμβρίου 2022
- Τετάρτη, 25 Μαΐου 2022
- Τετάρτη, 25 Μαΐου 2022
- Τετάρτη, 09 Ιουνίου 2021