Διοίκηση Ολικής Ποιότητας - Ποιοτικός Έλεγχος
Δρ. Δημητριάδης Ευστάθιος
Το Link για την παρακολούθηση του μαθήματος είναι:
meet.google.com/mwf-egce-wxu
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM) είναι μια ολοκληρωμένη και δομημένη προσέγγιση της διοίκησης της επιχείρησης που επιδιώκει να βελτιώσει την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μέσω των συνεχών βελτιώσεων των διαδικασιών σε συνάρτηση με την συνεχή ανατροφοδότηση. Οι φοιτητές θα εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές της Δ.Ο.Π οι οποίες είναι απαραίτητες για την επιτυχή λειτουργία ενός οργανισμού ή επιχείρησης.
Στόχο του μαθήματος αποτελεί:
- Η κατανόηση της έννοιας της ποιότητας.
- Η κατανόηση της έννοιας της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας.
- Η κατανόηση της αναγκαιότητας της εφαρμογής της Δ.Ο.Π σε όλες τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς.
- Η ικανότητα επιλογής των κατάλληλων στατιστικών εργαλείων για τον έλεγχο της ποιότητας.
- Η ικανότητα προσαρμογής και εφαρμογής ενός προτύπου ποιότητας (ISO)
Με την επιτυχημένη ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορούν να:
- Ερμηνεύουν τη σημασία της Δ.Ο.Π.
- Προσδιορίζουν το κόστος της ποιότητας.
- Περιγράφουν την εξέλιξη της Δ.Ο.Π.
- Περιγράφουν εργαλεία για τον προσδιορισμό και την επίλυση προβλημάτων ποιότητας.
- Περιγράφουν βραβεία ποιότητας και πιστοποιητικά ποιότητας.
- Αντιλαμβάνονται την συνεισφορά της Δ.Ο.Π στην επιτυχία μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού.
- Αναγνωρίζουν τις ιδιότητες της φιλοσοφίας της Δ.Ο.Π.
- Αναγνωρίζουν τους ηγέτες στον τομέα της ποιότητας και την συνεισφορά τους
Αξιολογούν την εφαρμογή συγκεκριμένου προτύπου ποιότητας σε επιχείρηση
ΛιγότεραΤο Link για την παρακολούθηση του μαθήματος είναι:
meet.google.com/mwf-egce-wxu
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM) είναι μια ολοκληρωμένη και δομημένη προσέγγιση της διοίκησης της επιχείρησης που επιδιώκει να βελτιώσει την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μέσω των συνεχών βελτιώσεων των διαδικασιών σε συνάρτηση με την συνεχή ανατροφοδότηση. Οι φοιτητές θα εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές της Δ.Ο.Π οι οποίες είναι απαραίτητες για την επιτυχή λειτουργία ενός οργανισμού ή επιχείρησης.
Στόχο του μαθήματος αποτελεί:
- Η κατανόηση της έννοιας της ποιότητας.
- Η κατανόηση της έννοιας της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας.
- Η κατανόηση της αναγκαιότητας της εφαρμογής της Δ.Ο.Π σε όλες τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς.
- Η ικανότητα επιλογής των κατάλληλων στατιστικών εργαλείων για τον έλεγχο της ποιότητας.
- Η ικανότητα προσαρμογής και εφαρμογής ενός προτύπου ποιότητας (ISO)
Με την επιτυχημένη ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορούν να:
- Ερμηνεύουν τη σημασία της Δ.Ο.Π.
- Προσδιορίζουν το κό
Το Link για την παρακολούθηση του μαθήματος είναι:
meet.google.com/mwf-egce-wxu
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM) είναι μια ολοκληρωμένη και δομημένη προσέγγιση της διοίκησης της επιχείρησης που επιδιώκει να βελτιώσει την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μέσω των συνεχών βελτιώσεων των διαδικασιών σε συνάρτηση με την συνεχή ανατροφοδότηση. Οι φοιτητές θα εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές της Δ.Ο.Π οι οποίες είναι απαραίτητες για την επιτυχή λειτουργία ενός οργανισμού ή επιχείρησης.
Στόχο του μαθήματος αποτελεί:
- Η κατανόηση της έννοιας της ποιότητας.
- Η κατανόηση της έννοιας της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας.
- Η κατανόηση της αναγκαιότητας της εφαρμογής της Δ.Ο.Π σε όλες τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς.
- Η ικανότητα επιλογής των κατάλληλων στατιστικών εργαλείων για τον έλεγχο της ποιότητας.
- Η ικανότητα προσαρμογής και εφαρμογής ενός προτύπου ποιότητας (ISO)
Με την επιτυχημένη ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορούν να:
- Ερμηνεύουν τη σημασία της Δ.Ο.Π.
- Προσδιορίζουν το κό
Κατηγορία: Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων » Προπτυχιακό
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Τετάρτη, 04 Μαΐου 2022
- Τετάρτη, 04 Μαΐου 2022
- Πέμπτη, 27 Μαΐου 2021
- Τετάρτη, 24 Μαρτίου 2021
- Τετάρτη, 24 Μαρτίου 2021